Információbiztonsági átvizsgálás

 Információbiztonsági átvizsgálás lépései

 

  1. Ajánlatkérés keretében a beérkező ajánlat kéréseket (mely lehet e-mailen, telefonon, vagy akár a honlapon keresztül) feldolgozzuk. Ha szükséges még aznap a tisztázó, pontosító kérdések kapcsán (telefonon, vagy e-mailben) megkeressük az ajánlat kérőket. Az ajánlatkérő választhat a kialakított információbiztonsági átvizsgálási csomagjaink közül, vagy kérhet egyedi ajánlatot is.

 

  1. Ajánlatadás keretében minden esetben írásos, a feladatellátást részletező árajánlatot adunk.

 

  1. Szerződéskötésre az ajánlat elfogadását követően legkésőbb 3 napon belül sor kerül. A szerződés az árajánlatban, illetve az előzetes megállapodásokban foglaltakkal megegyezően rögzíti az ellátandó feladatokat, határidőket.

 

  1. Helyzet felmérés keretében a választott csomagnak, illetve a megrendelői igényeknek megfelelően átvizsgálásra kerül a szervezet információbiztonsági rendszere. Akár etikus hacker, vagy vagyonvédelmi szakember bevonásával is tudjuk monitorozni az információbiztonságot.

 

  1. Működtetési tanácsadás keretében a választott csomagnak, illetve a megrendelői igényeknek megfelelően segítjük ügyfeleinket a már meglévő információbiztonsági intézkedéseik minél hatékonyabb kihasználásában.

 

  1. Információbiztonsági dokumentáció összeállítás keretében a választott csomagnak, illetve a megrendelői igényeknek megfelelően, az input adatok begyűjtését követően, elvégezzük a megrendelői igényekhez igazodó információbiztonsági dokumentáció összeállítását. Legyen ez akár GDPR szabályozás, információbiztonsági szabályzat, üzletmenet folytonossági eljárásrend, incidens kezelés stb.

 

  1. Működési környezet fejlesztés keretében a választott csomagnak, illetve a megrendelői igényeknek megfelelően fejlesztési javaslatokat fogalmazunk meg a rendszer biztonságosabbá tétele érdekében. Segítünk az esetleges fejlesztéshez szükséges kivitelezők (pl: gyengeáramú tervező, gyengeáramú kivitelező, speciális vagyonvédelmi rendszer telepítő, informatikai rendszer üzemeltető, hardver-, szoftver kereskedő stb.) kiválasztásában.

 

  1. Rendelkezésre állás keretében a választott csomagnak, illetve a megrendelői igényeknek megfelelően, időszakos, vagy folyamatos rendelkezésre állással tudjuk segíteni ügyfeleinket.

 

Vissza